مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد

  • کد خبر: ۱۶۵۹۲۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد
شایعه شده است که گلکسی S۲۳ FE قبل از گلکسی Z Flip5 و Fold5 (یعنی قبل از ماه جولای و اوایل آگوست) وارد بازار می‌شود.

شهرآرانیوز - براساس گزارش جدید یک افشاگر در توییتر، فروش خانواده گلکسی S۲۳ سامسونگ در این ماه به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. شایعات حاکی از آن است که فروش سه ماهه دوم (از آوریل تا ژوئن) خط تولید پرچمدار این شرکت کره‌ای در مقایسه با آنچه که سال گذشته سری گلکسی S۲۲ داشته، ۲۰ درصد کاهش داشته است. به نظر می‌رسد که این میزان تقاضای کمتر از حد انتظار از سوی مصرف کنندگان باشد. خریداران اولیه تا ماه مارس دستگاه‌های جدیدشان را خریده‌اند، و پس از آن ظاهراً خریداران دیگر، نمی‌خواهند جدیدترین و بهترین‌ گوشی سامسونگ را بخرند.

بدیهی است که گلکسی S۲۳ سامسونگ با ایده‌آل فاصله زیادی دارد و ظاهراً باعث شده سامسونگ زمان عرضه گلکسی S۲۳ FE را جلو بیاندازد. شایعه شده است که این مدل قبل از گلکسی زد فولد ۵ و فلیپ ۵ وارد بازار می‌شود یعنی زودتر از ماه جولای و اوایل آگوست.

شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد

اگر این شایعه درست باشد، ممکن است گلکسی S۲۳ FE را در ماه جولای یا حتی زودتر از آن ببینیم. این گوشی افسانه‌ای ماه‌هاست که در شایعات حضور دارد. گویا این گوشی نسخه «مقرون‌به‌صرفه» گلکسی اس ۲۳ است و تنها چندتا از مشخصات آن تغییر کرده است، بنابراین توسعه آن زمان کمتری نیاز خواهد داشت.

طبق معمول، نمی‌توان خیلی به این شایعات اطمینان کرد، زیرا هیچ‌کدام از آن‌ها تایید نشده‌اند. این شایعات می‌گویند گلکسی S۲۳ FE دارای پردازنده Exynos ۲۲۰۰ سامسونگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۶/۸ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی است.

در اوایل این ماه، شایعه شده بود که این گوشی ماه‌ها پس از تاشو‌های جدید سامسونگ وارد بازار می‌شوند، ولی حالا به نظر می‌رسد که اوضاع به‌طور چشمگیری در این زمینه تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->